
Vladimir Oane este unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori români din tech, mereu în căutare de idei noi și soluții inovatoare. În 2008, a co-fondat UberVU, una dintre primele platforme all-in-one pentru social media, care a fost achiziționată de Hootsuite în 2014. După această preluare, Vladimir a devenit Director de Produs la Hootsuite.
Dar nu s-a oprit aici. Cu spiritul său antreprenorial, a cofondat Deepstash, un startup inovator care facilitează organizarea și partajarea cunoștințelor. Deepstash a devenit rapid un instrument preferat de cei care caută să descopere idei noi și să-și structureze gândirea. Creșterea accelerată a platformei nu a trecut neobservată, iar în 2020, startup-ul a obținut o finanțare de 3 milioane de dolari de la investitori de prestigiu, precum Connect Ventures și GapMinder Venture Partners.
Nu e de mirare că Forbes l-a inclus pe Vladimir în lista „30 sub 30”, recunoscând impactul său în e cosistemul startup-urilor tech.
Pe lângă antreprenoriat, Vladimir este pasionat de leadership, antreprenoriat, filosofie și science fiction, împărtășindu-și cunoștințele și experiențele pe platforme precum Medium și Deepstash.
Pentru a afla mai multe despre parcursul său și viziunea asupra managementului de produs și antreprenoriatului, poți viziona acest interviu: Product Management, Entrepreneurship, Product Culture with Vladimir Oane (Co- Founder Deepstash)

Press Release, September 13, 2023 After a successful first edition organised in May 2023, Launch […]
Citeste mai mult
Ai o idee de business. Una în care crezi mult. Bun, bun, dar întrebarea e […]
Citeste mai mult
Comunicat de presă, 19 mai 2023 Două noi proiecte românești în industria de tehnologie pentru […]
Citeste mai mult
Comunicat de presă, 3 mai 2023 Launch Health Tech, primul eveniment dintr-o serie dedicată ecosistemului […]
Citeste mai mult
issued by Launch Community, an initiative of How to Web | Google for Startups | […]
Citeste mai mult
Scena locală de startup-uri, tehnologie și inovație se întâlnește pe 20 septembrie, înainte de How […]
Citeste mai mult
Scorul BRICE (găsești aici un template de framework) îți oferă un mod consistent de-a evalua, într-un mod obiectiv, viitoare sau potențiale dezvoltări de produs.
Citeste mai mult
Pirate metrics este printre cel mai cunoscut set de metrici și acronimul vine de la: Acquisition, Activation, Retention, Referral, Revenue.
Citeste mai mult
Lean Canvas răspunde unei nevoi cheie pentru startup-ul tău: aceea de documentare a planului pe care îl ai pentru acesta și, mai mult decât atât, te ajută să identifici asumpțiile majore pe care le ai.
Citeste mai mult
Pe lângă energie și entuziasm, într-un startup tech ai nevoie de un set de instrumente care să te ajute să dezvolți un produs de succes.
Citeste mai mult
For many founders, moving into enterprise sales feels frustrating.You have a solid product, good conversations, […]
Citeste mai mult