Scorul BRICE (găsești aici un template de framework) îți oferă un mod consistent de-a evalua, într-un mod obiectiv, viitoare sau potențiale dezvoltări de produs.
Citește mai multDin insights venite din interviurile cu utilizatorii poți învăța lucruri noi despre spațiul problemei pe care vrei s-o rezolvi, procesul decizional al utilizatorilor sau îti poți confirma anumite aspecte legate de produs, piață sau model de business.
Citește mai multPirate metrics este printre cel mai cunoscut set de metrici și acronimul vine de la: Acquisition, Activation, Retention, Referral, Revenue.
Citește mai multLean Canvas răspunde unei nevoi cheie pentru startup-ul tău: aceea de documentare a planului pe care îl ai pentru acesta și, mai mult decât atât, te ajută să identifici asumpțiile majore pe care le ai.
Citește mai multStrategia de produs vine între viziunea startup-ului și roadmap. Aceasta este, așa cum îi spune și numele, o strategie, o forma high-level prin care descrii ce vrei să obții cu produsul tău și cum vei realiza asta.
Citește mai multPoți vorbi scurt și la obiect despre produsul tău? Imaginează-ți următorul scenariu: în mod neprevăzut, ai ocazia unei conversații cu un potențial client sau investitor, dar nu știi mai nimic despre experiența lor sau cât de bine îți cunosc produsul, așa că va trebui să începi conversația descriindu-le ce face produsul tău, în mai puțin de 1 minut! Urmează, deci, să deschizi conversația cu un elevator pitch.
Citește mai multPe lângă energie și entuziasm, într-un startup tech ai nevoie de un set de instrumente care să te ajute să dezvolți un produs de succes.
Citește mai multFiecare fondator are un obiectiv imediat către care țintește – obiectiv pe care-l poate reevalua, […]
Citește mai multÎntr-un articol anterior, am vorbit despre cum să estimezi dimensiunea pieței. Adăugând la aceasta venitul […]
Citește mai mult